>Esimene

>Täna ma siis alustasin selle uue blogiga.
Reedel oli koolis selline juhs, et noh kohe täitsa ootamatult visati uksest sisse pool klassi (ehk ainult tüdrukud). Tee nendega midagi. Öeldi.
Ma ei taha lapsukestega kunagi midagi täitsa mõttetut teha. Noh, et joonistage kartulivõttu või… sügist või… Otsisin siis netis paaniliselt vahetunni ajal ringi ja leidsingi täitsa asjakohase ning toreda mõtte. Siis tuligi lõplik tunne, et küll oleks hea kui oleks selline virtuaalne punkt, kust leiaks igaks hetkeks, mil vähekenegi inspiratsiooni vaja, mõne väärt iva, mida omamoodi edasi arendada või otse maha vehkida.
Andke endast märku ja koos saaks ju kohe väga asjaliku koha luua. Või mis?

Minu tänane idee on siis see siin
Soome täht
soome_t2ht
Viienda klassi tüdrukud tegid edukalt.

7 thoughts on “>Esimene

  1. >Väga hea! Mul just homme vaja toimetulekuklassiga klassi kaunistada:)

  2. >edu ja pikka iga! ma olen jube rõõmus, et kätte võtsid ja ära tegid.

  3. >tänan, eks näe kauaks jaksu on, aga proovida ometi tuli 🙂

  4. >oo, ma tahan kah teha. kas tavalise liimipulgaga saab edukalt?

  5. >tavaline liimipulk on väga hea 🙂

  6. >kummiliim oleks parem, tavalise liimipulgaga jääb veits plekke peale. mina kasutasin pesulõkse, et ikka kindlalt kinni jääk:)

  7. >Muide puldaliime on väga erineva kvaliteediga. Osad on näiteks isegi paberilt niiske näpuga “maha pestavad”. Pritt on kindlapeale hea firma. Näiteks. Kummiliimi ma koolilastele soovitada ei julgeks. Esiteks kuivab kauem ja see kaos, mida nad ülejäänud liimiga suudaksid suurest erutusest teha, oleks ma ilmselt märkimisväärne. Täiskasvanutele aga muidugi!

Lisa kommentaar

