Radial Name Design

Kunagi netis kolistades leidsin sellise lehekülje ja sealt meeldis mulle väga-väga Radial Name Designs´i lesson plan. Tegin ka ühe klassi kuuendikega proovi, aga ausalt öeldes oli ülesanne neile natukene keeruline. Hakkama said muidugi kõik. Olen nende üle tõeliselt uhke ja õnnelik. Järjekordselt õnnestus pea iga töö. Ja lapsed olid üllatunud, kuidas nii reaalsest asjast nagu inimese nimi, saab teha nii abstraktse mustri.

Paberi suurus 21X21cm.

Aga nüüd proovin korra seitsmenda ja kaheksanda klassiga ka.

Siin on peidus nimi “Katre”:
katre pilt

radial name

4 thoughts on “Radial Name Design

  1. >oi kui nutikas. mul, vanainimesel :6, tekkis kiusatus proovida:D

  2. >kusjuures ma ka kindlasti proovin seda, nii lahe!

  3. >tegin viienda klassiga ja üheksandaklassiga ja kõigil tulid hästi välja. mõnus ülesanne.

  4. mina tegin 6ndaga vist, kunstikoolis saime hakkama, ainult nad tahtsid võtta ühe tausta ja ühe nime värvi

Lisa kommentaar

